Ljubičasti tulipan :) |
Odgovori |
Korisnik | |
Tulipan
Novo sjeme Pridružen: 15 Kolovoz 2008 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 4 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 15 Kolovoz 2008 u 22:37 |
Pošto sam totalni laik što se tiče cvijeća odlučio sam pomoc ovdje na forumu potraziti!
Jednostavno pitanje je ima li gdje u Zagrebu za kupiti ljubičasti tulipan!? Možda je glupo pitanje al eto morao sam pitati. Može li se kupiti ljubičasti tulipan kod onih kumica na placu u malim cvjecarnama!? Ili se kupuje samo kao sjemenka ili već možda posađen!? Kolko bi koštao posađen u neku teglu takav tulipan i gdje ga ima za kupiti ako ima uopće, kolko dugo on može u toj tegli preživjeti!? Evo nadam se da vam nisu pitanja presmijesna bio bi zahvalan ako neko može pomoci |
|
Sponzorirani linkovi | |
SilveK
Neukroćena biljka Pridružen: 16 Veljača 2008 Lokacija: . Status: Offline Bodovi: 4014 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Dobrodošao Tulipan! Uskoro(na jesen) će sve sjemenarne, ali i veći trgovački lanci (kaufland, konzum, baumax) imati u ponudi pakiranja lukovica cvijeća, tako da ćeš ih bez problema naći tamo. Tulipan se kupuju kao lukovice i sade se na jesen ili na proljeće - posađeni na jesen će prije cvjetati. Ne bi ti preporučila kupiti u tegli, doduše može se i to pronaći na proljeće, ali takvi su puno skuplji od pakiranja lukovica.
Ovdje imaš više informacija o uzgoju: http://www.cvijet.info/forum/forum_posts.asp?TID=432
http://www.cvijet.info/forum/forum_posts.asp?TID=352&PN=1
|
|
Tulipan
Novo sjeme Pridružen: 15 Kolovoz 2008 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 4 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
A steta znaci sad ne mogu nigdje kupiti takav tulipan u nijednom obliku?! To je trebao biti rodendanski poklon, tako da mi nema smisla cekati do jeseni!
|
|
SilveK
Neukroćena biljka Pridružen: 16 Veljača 2008 Lokacija: . Status: Offline Bodovi: 4014 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Mislim da nažalost ne. Sad jednostavno nije vrijeme njihovog cvjetanja.
|
|
Tulipan
Opcije poruke
Hvala(0)
|