Početna stranica Početna stranica > Ostalo - Sve i svašta o biljkama i cvijeću > Pronalazak cvijeća
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Ljubičasti tulipan :)
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Ljubičasti tulipan :)

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
Tulipan View Drop Down
Novo sjeme
Novo sjeme


Pridružen: 15 Kolovoz 2008
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 4
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Tulipan Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Ljubičasti tulipan :)
    Objavljeno: 15 Kolovoz 2008 u 22:37
 Pošto sam totalni laik što se tiče cvijeća odlučio sam pomoc ovdje na forumu potraziti! Star

 Jednostavno pitanje je ima li gdje u Zagrebu za kupiti ljubičasti tulipan!? Možda je glupo pitanje al eto morao sam pitati. Može li se kupiti ljubičasti tulipan kod onih kumica na placu u malim cvjecarnama!? Ili se kupuje samo kao sjemenka ili već možda posađen!? Kolko bi koštao posađen u neku teglu takav tulipan i gdje ga ima za kupiti ako ima uopće, kolko dugo on može u toj tegli preživjeti!?

 Evo nadam se da vam nisu pitanja presmijesna Embarrassed bio bi zahvalan ako neko može pomoci Tongue


Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
SilveK View Drop Down
Neukroćena biljka
Neukroćena biljka
Avatar

Pridružen: 16 Veljača 2008
Lokacija: .
Status: Offline
Bodovi: 4014
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje SilveK Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16 Kolovoz 2008 u 12:01
Dobrodošao Tulipan! Uskoro(na jesen) će sve sjemenarne, ali i veći trgovački lanci (kaufland, konzum, baumax) imati u ponudi  pakiranja lukovica cvijeća, tako da ćeš ih bez problema naći tamo. Tulipan se kupuju kao lukovice i sade se na jesen ili na proljeće - posađeni na jesen će prije cvjetati. Ne bi ti preporučila kupiti u tegli, doduše može se i to pronaći na proljeće, ali takvi su puno skuplji od pakiranja lukovica.