Mali-veliki s(c)vijet |
Odgovori | Stranica 123 27> |
Korisnik | |
springy
Pustio korijenje Pridružen: 05 Travanj 2010 Status: Offline Bodovi: 447 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 21 Svibanj 2010 u 15:12 |
Pošto se nisam ranije predstavila učinit ću to sada - ja sam studentica, imam 26 godina a cvijećem i cvijetnjakom bavim se intenzivnije tek zadnje 2-3 godine od kad smo se preselili u novu kuću. Nemam veliku okućnicu i jako puno raznih vrsta ali radim na tome i nadam se za koju godinu da ću moći konkurirati nekima od vas veterana u ovom "sportu" , ali ovo što imam uređujem s jako puno ljubavi i volje. Napredujem iz dana u dan i uz vašu pomoć kroz savjete i vaše pozitivne primjere kojih je stvarno bezbroj, sigurna sam da će to ići još brže!
|
|
Sponzorirani linkovi | |
springy
Opcije poruke
Hvala(0)
|
|
|
kontesaa
Cvjetni guru Pridružen: 15 Listopad 2007 Lokacija: Zagorje Status: Offline Bodovi: 6195 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
springy sve pohvale za vrt drago mi je da će mo imati još jedan vrtek za obilazak
|
|
Čuda se događaju samo onima koji u njih vjeruju :)
Zagorski bregi |
|
Željka23
Odrastao grm Pridružen: 07 Travanj 2009 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 1567 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Predivan vrt!
|
|
bromelija
Neukroćena biljka No.3 Najljepše orhideje2014 Pridružen: 09 Svibanj 2009 Lokacija: . Status: Offline Bodovi: 3292 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
čista petica za početak
|
|
mandevila
Pustio korijenje Pridružen: 14 Rujan 2009 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 341 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Springy,bravo još si jako mlada a tako vrijedna kaj dok buš imala toliko godina koliko ja ,gdje ti bude kraj-želim ti puno ,puno cvjetnih trenutaka
|
|
stefkaja
Neukroćena biljka Pridružen: 14 Travanj 2009 Status: Offline Bodovi: 3563 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Predivan vrt,dobrodošla
|
|
OTOK
Cvjetni guru Kreator Cvijet.info enciklopedije Pridružen: 26 Rujan 2008 Status: Offline Bodovi: 13777 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|