Kako da napravim lijepu sliku za poklon |
Odgovori |
Korisnik | |
tea...
Nedavno posijan Pridružen: 24 Veljača 2009 Status: Offline Bodovi: 40 |
Opcije poruke
Hvala(0)
Objavljeno: 03 Ožujak 2009 u 08:03 |
Ja sam početnik u ovoj tehnici pa bi trebala par (puno) savjeta od iskusnijih.Kako da napravim ovom tehnikom neku lijepu sliku za poklon???
|
|
Carpe diem
Iskoristi dan |
|
Sponzorirani linkovi | |
esmeralda
Profil člana
Pošaljite privatnu poruku
Pronađi poruke člana
Poseti WEB site člana
Dodaj na listu prijatelja
Mladi grm Pridružen: 17 Travanj 2008 Lokacija: Croatia Status: Offline Bodovi: 873 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
Dobro došla tea i želim ti ugodno druženje a što se tiče slike jednostavno kupi si slikarsko platno koje hoćeš veličine u Ofertisimi ili hoby dućanima, ako želiš izaberi i neku drugu podlogu, izaberi salveticu i boju i sa lijepilom za salvete nalijepiš motiv na podlogu, prelakiraš bezbojnim sjajnim ili mat lakom i to je to.
A ako ti još nije što jasno pitaj
Ja sam ovu slikucu napravila tako da sam maknula staklo, pofarbala podlogu nalijepila salvetu i polakirala lakom.
|
|
meni je super u životu
|
|
tea...
Opcije poruke
Hvala(0)
|
hvala ti esmeralda,pomogla si mi puno!
|
|
Carpe diem
Iskoristi dan |
|
bubamara22
Odrastao grm Pridružen: 01 Rujan 2008 Status: Offline Bodovi: 1149 |
Opcije poruke
Hvala(0)
|
tea još lakše ti je da ako imaš salvetu koju želiš cijelu zalijepit, premažeš platno ljepilom za salvete, pustiš da se osuši, staviš cijelu salvetu na platno, nju poklopiš masnim papirom za pečenje i peglaš....bez pare...i sve će biti savršeno glatko...
|
|
tea...
Opcije poruke
Hvala(0)
|
a joj,meni to izgleda sve tako komplicirano.imam jednu kutijicu koju sam napravila i...nije ispalo baš lijepo!
|
|
Carpe diem
Iskoristi dan |
|
Odgovori | |
Tweet
|